ss_blog_claim=5ef970d1b7c76fb61a280e4d2013edc8

Wednesday, 1 October 2008

Hari Raya Makes Me Rindu :(

Kepada semua kawan-kawan Islam yang meyambut Hari Raya, SELAMAT HARI RAYA!! Maaf zahir dan batin. Semoga hari lembaran ini dipenuhi dengan senyuman dan kegembiran yang tak terhingga.

Bila terfikir raya jek mesti terfikir makanan. Ahhh...rindu. Aku rindu kat rendang, lemang, satay, roti jala yang dah lama aku mimpikan. Aku nak makan biskut yang Anis buat!!!! SEDAP giler babi!



Aku rindu kat korang, korang dan korang! Lama giler tak jumpa. Buka puasa kat rumah Ika pun aku tak jadi gi hari tu. Dah raya raya ni, maafkan je lah aku eh? Hehe. Aku rindu tersangat-sangat kat Aainaa, Anis, Akhi, Ainal, Zimah, Diana, Nadia, Farha yang hilang kat US tu. Aku rindu sangat sangat masa kat 3B dulu :(


As for those who are not celebrating Hari Raya, happy holidays!

Pardon my Bahasa Melayu yang karat tu.. -_-"



5 comments:

LeeChien said...

an award has been nominated to you.. :]
http://avril18.com/leechien/?p=50

- i.r.v.i.n.e - said...

i indirectly had raya meal today! hehe. got rendang =D i cook! lol

blurryhunniee said...

leechien
Thanks babe!

- i.r.v.i.n.e -
So not fair! I'm the one who's in Malaysia, but you're the one having rendang there! Cook for me next time :D

JeromeFo令狐冲 said...

Aiks
I damn miss Malay Foodsz ><

blurryhunniee said...

jeromefo
Me too. I'm bad at keeping in touch with friends. So no Malay food for me this year.. Hehe. Anyhow, the place they stay is hard to get there wan ler...public transport also cannot reach straight :(